Haku Menu

Liikunta ja terveys

 

Liikuntaryhmiä kaikille liikkujille, tule mukaan!

Soisalo-opiston liikuntaryhmien tavoitteena on parantaa fyysistä, psyykkistä ja sosiaalista toimintakykyä sekä edistää terveyttä, hyvinvointia ja kehonhallintaa. Ohjattu liikunta antaa virikkeitä ja vastapainoa kiireiselle arkielämälle. Kurssit on tarkoitettu kaikenikäisille ja –tasoisille liikkujille.

Liikuntakursseja lukuvuonna 2018-19

  • Terveysliikunta sisältää lämmittelyä, lihaskuntoharjoittelua ja venyttelyä. Se sopii liikuntaa aloitteleville tai peruskuntoa ylläpitäville. Terveysliikuntakursseina ovat myös kevennetyt kuntovoimistelut, istumajumppa ja vesivoimistelu.
  • Kuntoliikunta sisältää vaativampia lihaskuntoharjoitteita kuin terveysliikunta. Kuntoliikuntaan kuuluvat myös: vauhdikas kuntoliikunta, kuntopiirit, kuntonyrkkeily, kahvakuula, hikijumppa ja tehokas cross-treeni.
  • Vesiliikunnassa voit harrastaa hydrobiciä ja kevennettyä vesivoimistelua.
  • Venyttely edesauttaa palautumista, lisää notkeutta ja liikkuvuutta. Ohjattu venyttely sopii hyvin myös aktiiviliikkujille osaksi viikoittaista harjoitteluohjelmaa.
  • Jooga edistää terveyttäsi ja keskittymiskykyäsi. Joogaamalla pääset irti arjen kiireestä ja melusta. Meillä voit opiskella Hathajoogaa ja Astangajoogaa. Päivä- ja iltaryhmiä.
  • FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä joka sisältää hengityksen rytmittämiä kokonaisvaltaisia liikkuvuusharjoitteita, liikehallintaharjoittelua sekä dynaamista täsmävenyttelyä. FasciaMethod soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen tästä
Liikunnan kurssitoiveita voit esittää tästä.

Kurssisuunnittelusta vastaa

Belinda Nurmi, tanssinopettaja
belinda.nurmi(at)soisalo-opisto.fi
puh. 044 4442 285